Fogyni szeretnél? 26 tipp, hogy elérd a célod! | Csak1Blog.Hu
OLVASTAD MÁR? >>
Fogyni szeretnél? 26 tipp, hogy elérd a célod!

Fogyni szeretnél? 26 tipp, hogy elérd a célod!

Fogyni szeretnél? Nem tudod mit rontasz el? Vagy pontosan tisztában vagy vele, hogy mire kell figyelni, de valahogy mindig átléped ezeket? Összeszedtünk neked 26 tippet, amit talán te is tudsz, de így egyben segítségedre lehet abban, hogy tudatosabban építsd fel a fogyásod! Sok sikert!

  1. Étkezz változatosan! Ne ragadj le a csirkemell+saláta kombinációnál! Garantáltan meg fogod unni!

  2. Ne csak a szénhidrátokra figyelj! A siker érdekében fontos a kalória-, a fehérje-, és a zsírbevitel is.

  3. Felejtsd el a kakaós csigát, túrós batyut, meggyes pitét! És a fitnesz croissant is!

  4. Ne nassolj! Minden étkezésed legyen egy étkezés. Ha ötször eszel keveset egy nap, akkor nem is lesz igény a nassra!

  5. MINDEN főétkezésed és legalább az egyik kisétkezésed tartalmazzon zöldséget! (Nyersen, salátát, főzve, párolva, sütőben sütve, főzelékként, töltve, rakva.)

  6. Napi 40-50 dkg zöldséget fogyassz! (Nyersen vagy zsírszegényen elkészítve.)

  7. MINDEN főétkezésed és legalább az egyik kisétkezésed tartalmazzon értékes fehérjéket! (Sovány húsrészeket, halat, tojást, túrót, zsírszegény tejtermékeket, sovány felvágottakat. )

  8. Válaszd a teljes kiőrlésű kenyér-, kifli-, zsemleféléket! De figyelj oda, hogy ne csak barnára színezett termék legyen!

  9. Tészták közül válaszd a teljes kiőrlésűt vagy a durumtésztákat!

  10. Tejföl helyett használj görög vagy sima joghurtot!

  11. Felejtsd el az üdítőitalokat, gyümölcsleveket, energiaitalokat, cukrozott tejes italokat! Folyadékként (napi 1,5-2,5 l) igyál vizet, cukormentes zöld- vagy gyümölcsteát, limonádét!

  12. Felejtsd el a hozzáadott cukrot tartalmazó termékeket! – pl. csokik, édes tejdesszertek, gyümölcsjoghurtok, kész salátaöntetek, gyümölcskonzervek stb.

  13. Ha mindenképpen édességre vágysz, fogyassz gyümölcsöt (pl. ebéd utáni desszertként, uzsonnaként)! Max. 10 dkg-t/étkezés vagy pár szem aszalt gyümölcsöt, illetve energiamentes édesítőszerrel készített túrókrémeket, turmixokat, joghurtokat.

  1. A napi gyümölcsfogyasztásod max. 20-25 dkg legyen!

  2. Gyümölcsöt magában ne egyél! Fogyaszd ebéd után desszertként vagy kísérd mindig diófélékkel, mandulával, sovány sajttal!

  3. Tízóraira, uzsonnára válaszd Abonett, Hamlet helyett a WASA termékeket, Korpovit kekszet!

  4. Diófélékből, mandulából max. egy zárt maroknyi legyen a napi adag! EZ is natúr, nem sózott termék legyen!

  5. Ne használj kész vagy majonézes salátaönteteket! Saját salátáidra tegyél fűszeres joghurtot vagy max. 1 ek/adag növényi olajjal készült fűszeres öntetet (citromlé, balzsamecet, limelé, mustár mehet bele még)!

  6. Felejtsd el a bő zsírban sült ételeket (rántott ételek, fasírt, sült burgonya, krokett stb.)!

  7. A tejeskávéd ne legyen fél liter! Készítsd el egy hosszú kávéból és egy dl 1,5%-os tejből!

  8. Főzz magadra! Kerüld a félkész-, késztermékeket!

  9. Felejtsd el a divatdiétákat! Atkins, Dukan, 90 napos, vércsoport, viking, Reg-enor, paleo és társaik – mind kuka!

  10. Sportolj rendszeresen!

  11. Ne a szépséged, hanem az egészséged járjon a fejedben!

  12. Legyél türelmes, határozott, kitartó és fegyelmezett!

  13. Reális célokat tűzz ki magad elé! Ne akarj egy hónap alatt megszabadulni az évek alatt felhalmozódott kilóktól!

Legyél igazán fontos magadnak! Ne csak a családdal, a férjjel, a munkával, a háztartással foglalkozz!

forrás: gyerünkanyukam

Így étkezz egészségesen! | Életmód

Hogyan éljük egészségesen az életünk? Sokunkban felmerül ez a kérdés, de nem nagyon tudjuk, hogy valóban merre induljunk. Az első és legfontosabb lépés, hogy megpróbálunk egészségesen étkezni. Nézzük meg, hogyan válasszunk magunk számára az egészséges ételek közt. Az első lépés legyen a zsírok kiválasztása. Mindig olyan ételt válassz, amely kevésbé tartalmaz egészségtelen zsírokat!

About Csak1blog