ÉLÉSKAMRA | Csak1Blog.Hu
OLVASTAD MÁR? >>

ÉLÉSKAMRA

Egyszerű és egészséges! Fóliás csirkemell zöldséggel | Éléskamra

Ennél egy igazán finom ebédet? Nincs más dolgod mint beszerezni a csirkemellet, összeszedni a kedvenc zöldségeid, és ízlés szerint ízesítve sütőbe tenni! A hozzávalókat 4 személy részére találod: Zöldségek: 1 közepes méretű vöröshagyma, amit vágjuk nagyobb kockákra 1 db kisebb brokkoli rózsákra szedve 1 db sárga kaliforniai paprika, csíkokra szeletelve 2 maroknyi bébirépa 30 db  koktélparadicsom 3-4 evőkanál olívaolaj Só, ... Read More »

Sült padlizsán mozzarellával | Éléskamra

Isteni finom és könnyen elkészíthető és a diéta része lehet! Padlizsán imádóknak kötelező elkészíteni az éléskamra receptjei közül ezt a finomságot! Diétázók mozzarellából light változatot vásárolják. Ez valami mennyei finomság és gyorsan elkészül! Hozzávalók: 1 közepes padlizsán 2 paradicsom 100g light mozzarella fokhagymapor+só, ízlés szerint bazsalikom, bors. Elkészítés: Mosd meg a padlizsánt és a paradicsomokat. Szeld fel a mozzarellát, karikázd ... Read More »

Gluténmentes csokitorta | Éléskamra

Ki ne szeretné a csokitortát? Ezzel a gluténmentes recepttel szeretnénk kedveskedni, hogy ne kelljen lemondanotok akkor se erről a mennyi finomságról, ha egyébként nem ehetnétek belőle! Hmm, ha már csak a képet nézzük, akkor is összefolyik a szánkban a nyál, annyira guszta! Elkészítés: A sütőt 160 fokra előmelegítjük, a hőségkeveréses jobb, de elkészíthető hagyományos sütőben is. Olajjal kikenünk egy 20 ... Read More »

Répás-almás golyók | Éléskamra

Az répás-almás golyó egy igazi nassolni való bomba! A hozzávaló cukrot helyettesíthetjük saját édesítő porunkkal. A gyümölcsvariációknak csak a képzeletünk szabhat határt. Mi körtével is elkészítettük és mondhatom isteni lett!Tehetünk bele aszalt gyümölcsöket, meggyet, diót! Elkészítés: Az almát és a répát lereszeljük (sajtreszelő legnagyobb lyukán) és a többi hozzávalóval egy tálba tesszük. Összedolgozzuk és 15-20 percet állni hagyjuk. Ez idő ... Read More »

Isteni finom, hűsítő nasi és nem hizlal!

Itt egy nagyon fincsi hami, ami nem csak finom, de energiát is ad. Bátran lehet enni a kész gyümölcsjoghurtok helyett! Mindenképpen próbáljátok ki! Ízlés szerint kombinálhatjátok különféle gyümölcsökkel. Almalé helyett is bátran kísérletezzetek, más, frissen facsart  gyümölccsel. Dió helyett, jó lehet a mogyoró, a kesudió és más magvak. (Nem sózott, és csak módjával velük!) Csak a képzeleted szabhat határt! Hozzávalók: ... Read More »

Öt diétás keksz, fehér liszt és cukor nélkül! | Éléskamra

Elkészítés: A kekszeket nagyon egyszerű elkészíteni. Minden esetben az édesítőt és a zsiradékot keverjük ki először, majd hozzágyúrjuk a száraz hozzávalókat. Gyúrható masszát kell, hogy kapjunk, ami ha túl száraz, tejjel vagy kókusztejjel, natúr joghurttal lazítható, ha túl híg, kókuszreszelékkel ellensúlyozható. A tenyerünkkel korongokat formázunk (vagy kinyújtjuk a tésztát és korongokat szaggatunk belőle), majd megsütjük. A hozzávalókból, 4-5 db keksz ... Read More »

Süssünk egyszerű fitt tonhalas golyókat | Éléskamra

A következő recept nagyon egyszerű és fél óra alatt elkészülhetünk vele. Személy szerint nagyon kedvelem, mert amolyan “mindent bele, azt süssed” ételről van szó, – aminek minden hozzávalóját szeretem, külön-külön is. Nem a legolcsóbb ételek egyike, de egyszerű, finom, gyors és igazi fitt étel, – sportolóknak és fogyókúrázóknak is ajánlom. Kb. 20db  golyócska készíthető a következő hozzávalókból, ha egyedül eszitek, ... Read More »

Gluténmentes palacsinta | Éléskamra

Bizonyára észrevettétek, hogy imádjuk a palacsintát, ezt meg is erősítjük egy újabb fincsi palacsinta recepttel. Lássuk mire lesz szükségünk ehhez a  fenséges reggelihez! Hozzávalók: 1 3/4 csésze gluténmentes zab 1 1/2 csésze zsírszegény túró 1 evőkanál + 1 tk. vaníliakivonat 1 csésze tojásfehérje 2 1/2 teáskanál sütőpor 1/2 csésze sütőtök püré 1 nagy érett banán püré 3/4 teáskanál fahéj 2-3 ... Read More »

Terence Hill az almára esküszik, mi a Körtés-mézes zabra | Éléskamra

Előző reggelis posztunkban egy hasonló energiát adó ételt mutattunk be, ez nem más volt mint a fahéjas-almás palacsinta. Mostanában az a hír járja, hogy a körténél jobb gyümölcsöt nem is ehetnénk, annyira vitamindús. Ki ne ismerné azt a “csúnyán” fordított mondást, hogy “Minden nap egy alma és a doktor alma!”, – Terence Hill pókerparti közben tolja bele az arcunkba 😀  ... Read More »

Fahéjas-almás palacsinta, ami egész napra energiát ad | Éléskamra

Mutatunk egy könnyen elkészíthető reggelit, ami rostokat és fehérjét tartalmaz, és egész napra ellát energiával! Egy közepes tálban keverjünk össze 1/4 csésze zabot és 1/3 csésze sovány tejet, majd tegyük félre. Hagyjuk állni 5 percig, majd adjuk hozzá 1db felvert tojást és 1/4 csésze reszelt almát. Egy kis tálban keverjünk össze 2 teáskanál búzacsírát, 1/8 teáskanál fahéjat, és 1/4 csésze, ... Read More »