5+1 pofon egyszerű szabály! Hogyan tartsuk meg a súlyunk? | Életmód - Csak1Blog.Hu
OLVASTAD MÁR? >>
5+1 pofon egyszerű szabály! Hogyan tartsuk meg a súlyunk? | Életmód

5+1 pofon egyszerű szabály! Hogyan tartsuk meg a súlyunk? | Életmód

Leadtál pár kilót? Szuper! Íme néhány egyszerű szabály, ami segít a megtartásában, vagy hozzásegít a fogyáshoz! 

1. Soha ne egyél állva, kapkodva, mindig add meg a módját az étkezésnek! Bár néha így is történhetnek gikszerek:

2. A reggeli nagyon fontos, hiszen, ha jól összeállítjuk, akkor energiát ad egész napra, és a vércukor szintet is kordában tartja. A legjobb választás napindítónak a zabkása egy kis gyümölccsel, vagy különböző feltétekkel egy  teljes kiőrlésű kenyérszelet. Lehet rajta sovány sonka, paradicsom, sajt vagy akár főtt-tojás is. Egyél például, egy ilyen szendvicset reggelire:

4. A legnagyobb mumus a cukor, ha nem tudod teljesen elhagyni, akkor is csökkentsd a cukorfogyasztásod. Sokan, reggelire péksüteményeket esznek, amiben nem kevés cukor van. A desszertek,  az üdítők, energiaitalok, a  bolti szószok és mártások is borzasztó sok cukrot tartalmaznak. Érdemes mindig megnézni, tanulmányozni a termék dobozán a leírást, hogy milyen összetevőket tartalmaz.

5. Tartózkodj a nap vége felé a nehezebb ételektől, ne rontsd el amit napközben felépítettel! Értem én, hogy jó az a hamburger, de majd bűnözhetsz, ha elérted a célod! No, akkor is csak módjával! Magasabb szénhidráttartalmú táplálékokat, inkább reggelire vagy ebédre fogyassz, azt még felhasználja szervezeted a délutáni edzésnél.

+1 szabály: MOZOGJ! Járj el edzeni, fuss, taposs otthon, vagy ami mindennél egyszerűbb és ingyen van, táncolj otthon kedvenc zenéidre. Senki sem lát, úgyhogy bátran add ki magadból ami csak jön! 😀

A legfontosabb, hogy add meg a módját, készíts magad mellé folyadékot és fokozatosan építsd fel. Készítsd fel a szervezeted és az izmaid és főleg adj időt magadnak, hogy megszokd az új életmódot. Sok sikert!

Táncolj így:

vagy akár így:

esetleg így:

Ne kifogásokat keress!

Lencsés kukoricás fánk salátával | Csak 4 fő hozzávaló! | Éléskamra

Miután befontuk a hajunk, annyit gondolkoztunk mit főzőcskézzünk, ennél az ételnél maradtunk és nem csalódtunk! Ez az egészséges étel, mindössze 15 percet vesz igénybe! Kipróbáltuk, tényleg nagyon fincsi, 2-3 embernek bőséges egy étkezéshez. A salátához szükséged lesz, 2 db nagyobb, vagy 4 db kisebb paradicsomra, amit kockázz fel.

 

 

About Csak1blog