5 perc 5 összetevő | Gluténmentes finomság reggelire | ÉLÉSKAMRA | Csak1Blog.Hu
OLVASTAD MÁR? >>
5 perc 5 összetevő | Gluténmentes finomság reggelire | ÉLÉSKAMRA

5 perc 5 összetevő | Gluténmentes finomság reggelire | ÉLÉSKAMRA

Találtam egy igazán könnyen és gyorsan elkészíthető isteni finom reggelit! Mindösszesen 5 összetevőre lesz szükséged és 5 percre, hogy összedolgozd előző este. Ezután nincs más dolgod mint bedobni a hűtőbe és reggel élvezni a finom ízeket! Ez a reggeli cukormentes, vegán, gluténmentes és isteni finom!


Hozzávalók

1/2 csésze (120 ml) cukrozatlan sima mandula tej (DIY recept)
3/4 evőkanál (9 g) Chia mag
2 evőkanál (32 g) természetes sós mogyoróvaj, mandula vaj (krémes és ropogós)
1 evőkanál (15 ml) juharszirup (vagy al kókusz cukor, bio barna cukor, vagy stevia ízlés szerint,    amit használsz)
1/2 csésze (45 g) gluténmentes zabpehely

Feltétnek, díszítésnek használhatunk:

Szeletelt banán, szamóca vagy málna
Lenmag dara vagy kiegészítő chia mag
granola

Elkészítése:

Egy befőttesüvegbe vagy kis tálba adagoljuk a mandula tejet, a Chia magot, a mogyoróvajat és a juharszirupot    (vagy más édesítőszer). Jól dolgozd el egy kanál segítségével. Ehhez adjuk hozzá a zabot és keverjük még néhányszor, picit nyomkodjuk le a kanállal, hogy minden zab benedvesedjen és elmerüljön a mandula tejben. Fejük le fóliával vagy frissen tartó edénybe készítsük és tegyük rá a tetejét, majd helyezzük a hűtőszekrénybe egy éjszakára, vagy minimum 6 órára. Másnap díszítsük valamelyik feltéttel és fogyasszuk el a finomságot! Egészségedre!

(Figyelem, legfeljebb két napig fogyasztható. A legideálisabb fogyasztási idő 12 és 24 óra között, így megtartja a zab az állagát).

Táplálkozás információ:
Egy adag mérete: 1 recept Kalória: 454 Zsír: 23,9 g Telített zsír: 2 g Szénhidrát: 50,9 g Cukor: 14,9 g Nátrium: 162 mg Rost: 12 g Fehérje: 14,6 g

Fotók: Pinterest

Még több recept>>>

Egészség, szépség, mozgás >>>

About Csak1blog